2014. október 2., csütörtök

•49. fejezet•

Az előző rész tartalmából:
Rydel terhessége teljesen lesokkolta Markot. Mindenért Ratliffet hibáztatta, és majdnem behúzott neki. A vacsora után Emily-ék is lefeküdtek, ám a lány nem tudott elaludni. Reggel Rydellel elmentek ruhát keresni a szalagavatóra, utána pedig babaruhákat venni.

~~~Reggel~~~

Mint már megszokhattátok, mai is korán keltem. Riker viszont nem aludt, hanem a konyhában fontoskodott.
- Mit csinálsz? - kérdeztem álmos fejjel.
- Jó reggelt! - nézett rám Rik, de csak 2 mp-ig, nehogy odaégjen a tojás (?). - Omlettet. Szereted? - kérdezte.
Bólintottam, de mivel még sehol sem volt a reggeli, ezért bekapcsoltam a gépet, hogy Skype-olhassak Liliékkel. Amióta elköltöztek semmit se hallottam róluk, ráadásul még anyuékkal se beszéltem nyár közepe óta. Gyorsan beléptem a Skype-ba, és szomorúan konstatáltam, hogy anyuék nincsenek fent, de Lili igeeeen!!!! Rákattintottam a hívásra, és pár perccel később már boldogan integettünk egymásnak a kamerába.
- Jaj, sziiaaaa! - visongtam boldogan.
- Sziaa! - integetett Lili.
- Annyi minden mesélnivalóm van! - kezdtem totál fellelkesülve. - Képzeld...
- Lili! - hallottam meg a háttérben egy fiú hangját.
Kérdőn néztem a barátnőmre, aki elvörösödve meredt rám.
- Mi ez? - kérdeztem totál kiakadva.
- Figyu... - sóhajtott. - Rossal már vége van. Ő pedig Josh. - mondta halkan, hogy a fiú ne hallja meg.
- De nem szakítottatok! - kiabáltam. - Ő még mindig szeret, és hiányol! - feleltem.
Riker totál hülyének nézhetett, mert ott ültem a gép előtt, totál hisztisen és ordibáltam a számítógéppel.
- Tudom, de... - mondta szenvedve. - Nem bírtam pasi nélkül! És amíg egyedül voltam minden nap hívogattam, de egyszer sem vette fel! - mondta.
- Figyelj. - néztem rá mostmár nyugodtabban. - Én nem vagyok ott, hogy megmondjam mit csinálj, úgyhogy ha te jól érzed magad Josh-sal, akkor áldásom rátok! De Ross tisztára összeomlik, ha kiderül, hogy mással vagy! - mondtam.
- Lehet, hogy igazad van. - adta meg magát. - Na, és mesélj! - mosolygott.
- Hááát... - pillantottam oldalra. - Riker ideköltözött ééés, MEGKÉRTE A KEZEM! - sikoltottam boldogan.
- Tényleg? Wáááá! - sikongatott Lili is. - Ez oltári! És mikor lesz az esküvő? - kérdezte.
- Nem tudom. - rántottam meg a vállam. - De képzeld, Rydel meg terhes! - hadartam.
- Ugye, csak szivatsz? - komorodott el.
- Nem viccelek. - mondtam.
- De hogy? - kérdezte lesokkolva.
- Gondolom nem védekeztek eléggé... - feleltem.
- Legalább Elltől van?
- Persze! - legyintettem - Szerinted mégis kitől lenne? - tettem fel a költői kérdést.
- Igaz. - bólintott. - Akkor ezek szerint tök klassz nálatok minden.
- De holnap lesz a szalagavatónk, és el kellene jönnötök Hiennel. - kértem.
- Emily, te bolond vagy? - kérdezte. - Nem hinném, hogy odaérnénk.
- Légyszi! - vettem könyörgőre a figurát. - Annyira fontos nekem ez a nap!
- Majd még megbeszélem Hiennel, oké? - kérdezte.
- Oké. - sóhajtottam. - Akkor megyek is, mert a szőke hercegem elkészítette a reggelit. - nevettem.
- Jólvan, Princess! Legyél jó! - köszönt el.
Kinyomtam a Skype-ot és leültem az asztalhoz. Riker megterített, és letette a tányérokat.
- Mit mesélt Lili? - kérdezte kedvesen.
- Semmit. - közöltem egyszerűen.
Basszus! Nehogy elszóld magad, Em! Nehogy!
- Nem tudsz jól hazudni. - mosolygott.
- Oké. - adtam meg magam. - Lili tök oké, meg persze Hien is. Fel voltak dobódva az eljegyzésünktől, meg a szalagavatónkra is meghívtam őket, de nem tudják, hogy jönnek-e. - hadartam.
- Akkor örülök! - bólintott, majd belekortyolt a teájába.
- Anyuékkal meg nem tudtam beszélni, de majd este. - legyintettem.
Rápillantottam az órára, és már 7:30!!!!
- Elkésünk! - kiabáltam, és felpattantam az asztaltól.
Rik se teketóriázott, gyorsan elpakolt és már indultunk is öltözni.

~~~A suliban~~~

Komolyan mondom, Isten játszik a szívünkkel! Már háromnegyed volt, amikor elindultunk, és szerencsére pont beestünk a terembe a tanár előtt! Helyet foglaltunk, és elkezdődött a kémia óra.
...
Ki nem állhatom a kémiát! És nem azért, mert nem jó kísérletezgetni hanem, mert a tanár borzalmas! Mr. Finkle (a kémiatanárunk) folyamatosan engem nézett órán, és az én asztalomnál mászkált egyfolytában! Legalább 100 éves tata, de úgy hajd a diákjaira, mint a nem tudom mi! Nem is értem, miért nem rúgták még ki! Mindegy.
 Miután kiléphettünk a kémiateremből egyenest a tornaterembe kellett mennünk táncpróbára. Riker átkarolta a vállamat, és így mentünk végig a folyosón. Rocky és Ross az udvaron voltak és igyekeztek felszedni egy-egy csajt. Hm, úgy néz ki, Ross már el is felejtette Lilit. Ennek örülök is meg nem. Azért örülök, mert ha majd kiderül, hogy Lilinek új pasija van, akkor már nem fog neki annyira fájni a dolog, mintha egyedül lenne. Rocky és Hien kapcsolata meg lezárult, szóval barna hajú barátunk nyugodtan csajozhat! ;)
- Min gondolkozol? - kérdezte Riker, ezzel kizökkentve engem a hosszú gondolatmenetemből.
- Semmin. - ráztam a fejem. - Csak Ross megint be akar csajozni. - feleltem.
- És ez miért akkora baj? - kérdezte nevetve. - Had tegye! Majd megint összeomlik! - legyintett Riker.
- Nem is zavar? - néztem rá furcsán.
- Miért? - kérdezte. - Mindig tönkremegy a kapcsolata, és nem képes észrevenni, hogy ideje megállapodnia egy csajnál. - felelte totál természetesen.
Akkor ezt megbeszéltük. Mondjuk kissé furcsa, hogy Rikert egyáltalán nem érdekli Ross közérzete, vagy hogy éppen melyik csaj teríti le...
Megérkeztünk a tornateremhez, és bementünk. Becky és a cafka csicskái nem meglepő módon előretolakodtak.
- Jó napot! - köszönt a tánctanárunk, Anne.
Körübelül 24-25 éves csaj, 150 centi, hosszú szőke haj és borzasztó jó mozgása van. Kedves és barátságos, szóval ha valamit meg akarunk beszélni vele, akkor nyugodtan meghallgat.
- Akkor kezdhetjük is! - csapta össze a kezét mosolyogva.
Elindította a zenét, és elkezdtük mozogni.
- Ez nem lesz jó! - kiabált Anne. - Lendületesebben! - sürgetett minket.

~~~Otthon~~~

A szalagavatóra vásárolt ruhákat gondosan eltettem, hogy Riker ne láthassa holnapig. Nem volt egyszerű feladat, de nagynehezen sikerült. Igaz, még csak délután kettő van, de megint megpróbálkoztam anyuék hívogatásával Skype-on. Kb. a 40. hívásra fel is vették!!!
- Szia, anyuu! - visítottam.
- Szia, Kincsem! - integetett anya. - Hogy vagy? Milyen a suli? Riker? - kérdezte.
- Minden oké, és képzeld Riker ideköltözött hozzám, ráadásul megkérte a kezemet!!! - ordítottam boldogan.
- Jaaaaj! - visított velem anyu is. - Ez csodálatos! És az esküvő? - faggatózott tovább.
- Az még sehol sincs. - emeltem fel a kezem. - Viszont holnap lesz a szalagavató és jönnötök kellene. - mondtam óvatosan.
- Jaj, Kicsim! - biggyesztette le anyu a száját. - Tudod, hogy milyen messze vagyunk... Akkor még ma el kellene indulnunk, hogy holnapra ott legyünk. - felelte.
- Akkor gyertek! - kértem szomorúan. - Riker szülei ott lesznek, de nélkületek nem érzem jól magam! - folytattam a könyörgést.
- Majd még meglátjuk, rendben? - nézett anyu a kamerába.
- Oké. - bólintottam szomorúan.
- Ne szomorkodj! Gondolj arra, hogy ha a szalagavatón nem is, de az esküvőtökön biztos, hogy ott leszünk. - húzta anya félmosolyra a száját.
- Apu ott van? - kérdeztem.
- Dolgozik. - forgatta a szemét anya.
- Akkor megyek is! - köszöntem el.
- Szia, Kincsem! - integetett anya, majd kikapcsolta a kamerát.
Kikapcsoltam a gépet, és úgy döntöttem beszélnem kell Rikerrel. Hívogattam, és leült velem a nappaliba.
- Kérdezz bátran! - mosolygott a szerelmem.
- Tudom, hogy még nem kéne ezzel foglalkoznom, de én nagyon szeretném megszervezni az esküvőnket. Persze te is beleszólhatsz, ha van konkrét ötleted, hogy hol legyen vagy a nászutunk...- hadartam.
- Em, figyelj! - sóhajtott Riker. - Nekem tök mindegy, hogy az esküvő hol legyen vagy, hogy milyen ruhában vagy. Nekem nem ez a fontos. - nézett a szemembe.
- Akkor mi? - kérdeztem értetlenül.
- Hogy elvehessem azt a lányt, akit szeretek. - mondta őszintén, majd szorosan megölelt.
Milyen szerelmes dumaa! Annyira szeretem, hogy ilyen romantikus! *.*

~~~A Lynch házban~~~

Már este van, ezért úgy gondoltuk Rikerrel, hogy meglátogatjuk a Lynch family-t. Marknak valami fontos dolga volt (mostanában nincs otthon, ha Rydel is ott van...), ezért nem találtuk otthon. Nem értem Mark viselkedését, mert nemsokára (na, jó 9 hónap múlva) megszületik a pici Ratliff-baby! Ha Rydel gyerekét is ilyen rosszul fogadja, akkor a miénket hogy fogja? Vagy Liliékét? Hát ezek alapján biztos, hogy ki lesz akadva. Viszont remélem, hogy egyszer majd mosolyogva fog gratulálni a mi babánknak is.
- Sziasztok! - léptünk be a nappaliba.
Eléggé unott volt a hangulat, mert Rocky és Ell látványosan szenvedett a kanapén, Ross bukfencezett (!!!) a földön Stormie pedig, a már jól megszokott helyen, a konyhában volt.
- Szia anya! - köszönt Riker és két puszit nyomott Stormie arcára.
- Szia, Emily! - ölelt magához Stormie. - Annyira örülök, hogy Rik megkérte a kezedet! - mosolygott.
- Hidd el, én is! - nevettem.
- Mizu apuval? - kérdezte Riker és felült a pultra.
- Semmi jó. - sóhajtott bánatosan Stormie. - Amikor kiderült, hogy Rydel babát vár tisztára kiakadt. Nem mellesleg, amint meghallja azt a szót, hogy "terhes" vagy hogy "kisbaba" elhagyja a szobát és bevonul a saját kis lyukába. - mesélte szomorúan Stormie.
- Ez azért nem szép tőle. - rázta Riker a fejét.
- Szerintem se, de most mit csináljak? - kérdezte Stormie tehetetlenül.
- Valahogy meg kéne értetni vele, hogy Rydel és Ell igazán boldogok és a gyerek csak jó dolog! - csettintett Rik.
- Hogyan? - kérdeztem.
- Azt még nem tudom, de hamarosan kiderül. - kiáltott Rik, és leugrott a pultról.
Stormie folytatta a főzőcskézést, mi pedig a nappaliba mentünk Rikerrel.
- Helló, unalom csoport! - intett Rik a srácoknak.
- Nagyon vicces vagy! - motyogott Rocky.
- Most miért? - dobta le magát Rik a kanapéra.
- Mondjuk azért, mert nem neked kell hallgatnod apu kirohanásait és vitáit Rydellel! - csattant fel Rocky.
- Álljál le! - utasította Riker, de hiába.
- Mi a f*szért?! - ordított Rocky.
Már verekedésbe kezdtek volna, ha Ross nem áll közéjük.
- Elég már! - kiáltott. - Nem elég apu hülyesége, most ti is kezditek? - nézett Rockyra, majd Rikerre.
- Mi folyik itt? - rohant be Stormie a nappaliba.
- Semmi. - szólalt meg Ratliff.
- A Lynch-éknek, hogy normálisan! - nézett a balhés hármasra.

~~~Otthon~~~

Alig vártam, hogy visszajöjjünk! És nem azért, mert utálom azt a házat, hanem mert amíg ott voltunk folyamatosan ment a vita/konfliktus! Hol Rocky szólt be valami kedveset nekünk, hol pedig Riker kiabált az öccsével, hogy hagyja abba. Komolyan mondom, kész felüdülés volt hazajönni!
Már kilenc óra, úgyhogy bedőltünk az ágyba, amikor csengettek.
- Ki az? - kérdezte fájdalmasan Rik.
- Kinyitom! - szaladtam le a lépcsőn.
Ajtót nyitottam és Ellington állt ott.
- Gyorsan! Gyertek! - kiabált.

Miért csengetett Ratliff? A szalagavató is olyan unalmas lesz, mint amilyennek Emily hiszi? Kiderül a következő részből! ;)

1 megjegyzés: