2014. szeptember 29., hétfő

•48. fejezet•

Az előző rész tartalmából:
Emily és Riker a napot ismét együtt töltötték, és Riker megkérte Emily kezét, amire a lány boldogan mondott igent. Este egy vacsora keretében elmondják a Lynch családnak az örömhírt. Rydel bevallja, hogy terhes...

~~~Este~~~ 

Hogy mi vaan??? Rydel terhes????? Tisztára kiakadtam.
Rydel miután közölte a hírt, visszaült a helyére. Mark és Stormie teljesen ledermedt, és szerintem azt se tudták, hogy kicsodák. Ross és Rocky is elég hülye fejet vágott, Ell pedig teljesen összeroskadt. Néma csendben ültük percekig, majd Mark megtörte a csendet.
- Ki-kitől van...? - hebegett.
Rydel kérdőn nézett az apjára. Na, vajon kitől lehet?
- Szerinted Mark? - nézett rá Stormie szemrehányóan.
Mindenki Ellre szegezte tekintetét, de őt nem igazán zavarta. Csak percekkel később ocsúdott fel, amikor már késő volt.
- Te...! - állt fel hirtelen Mark, és ökölbe szorította a kezét.
Ratliff védekezően maga elé tette a kezeit, hogy az ütés kevésbé fájjon. Mark viszont nem ütött, mert Stormie megállította.
- Apa! - nézett rá Delly. - Ő nem tehet semmiről! Én akartam. - kiabált.
- Tessék? - nézett rá Mark.
- Jól hallottad! Én szerettem volna gyereket, mert már nagynak érzem magam ahhoz, hogy anya lehessek! - felelte ezúttal halkabban Rydel. - És szeretem Ellingtont, ezért akartam tőle! Senki mástól! - érvelt tovább.
Meg tudom érteni Rydel álláspontját, mivel én is szeretnék anya lenni. Csak nem éppen 19-20 éves koromban!
- Elég! - kiáltotta el magát Riker, ezzel csendet teremtve. - Idehívunk titeket egy jó kis vacsira, de ti máris összekaptok ahelyett, hogy örülnétek az eljegyzésnek! - nézett Markra. - Az meg, hogy Rydelnek becsusszant a baba, az csak egy jó dolog, hiszen magántanára van, szóval a suli miatt se kell aggódnotok! - folytatta kissé nyugodtabb hangon. - Fogjátok fel úgy, hogy most jön az első Ratliff bébi! - egyszerűsített Rik, és elmosolyodott.
Mindenki magába mélyedt, majd arra jutottak, hogy Rikernek igaza van (mint mindig).
...
A Lynch család hazament, és amikor becsuktam az ajtót fellélegeztem.
- Ezen is túl vagyunk! - mondtam és Rikerre néztem.
- Mondjuk jobb lett volna, ha nem vitáznak, de mindegy. - morgott a szöszi barátom.
- Jaj, ne légy mérges! - kértem és közelebb mentem hozzá. - Nem áll jól. - nevettem.
- Vicces vagy! - mondta kedvesen, majd átkarolta a derekamat és megcsókolt.

~~~Reggel~~~

Korán felkeltem, mert túlságosan sok dolog kattogott a fejemben. Először is: Rydel megtartja-e a gyereket. Ezen már tegnap este is agyaltam, de nem jutottam semmire, ezért elaludtam. Ma reggel pedig annyira izgatott a dolog, hogy igenis össze kellett szednem magam, és átmenni Rydelhez. Riker még aludt, így csak egy puszit nyomtam az arcára, majd elhagytam a házat.
 Az utcán eléggé meleg idő van, csak egy enyhe szellő fúj. Becsengettem a házba, de senki sem nyitott ajtót. Újra megnyomtam a csengőt, de ezúttal hosszabban. Semmi válasz. Kihalásztam a telefonomat a zsebemből, és megcsörgettem Rydelt.
- Szia! - szólt bele a telefonba.
- Itt állok a ház előtt. Beengedsz? - kérdeztem.
- Aha. - mondta, majd letette a telefont.
Pár perccel később Delly mosolyogva nyitott ajtót, amitől én rosszat sejtettem.
- Heló! - köszöntem, majd bementem a nappaliba.
- Innit? - kérdezte.
- Nem köszönöm. - feleltem.
Kissé feszengve éreztem magam, pedig nem szoktam ilyen lenni. Talán ez a gyerek dolog. Rydel leült a kanapéra és nagyokat pislogva meredt rám.
- Azon gondolkoztam, hogy... - kezdtem, de itt megakadtam. Szokás szerint. Mégis hogy kérdezzem meg, hogy "figyi, megtartod a gyereket?"?! - Kicsit hülye kérdés lesz, tudom. Meg akarod, akarjátok tartani a gyereket? - kérdeztem óvatosan.
- Még nem tudom. - rázta a fejét. - Attól félek, hogy nem leszek jó anya és még a pénz dolgot is meg kell oldani Ellel. - mondta szomorúan. - A koncertekből beszálló pénz elég kevés, mert fizetünk a menedzsernek, a tulajdonosnak, akitől béreljük a koncert helyszínét, a fotóst stb. - sorolta.
- Ha segíthetek, akkor csak szólj. - simítottam meg a karját.
- Köszi. - mosolygott halványan.
- Akkor megyek, mert Rik még alszik. - álltam fel, majd kimentem a házból.

*Szallagavató hete*

~~~A suliban~~~

Immáron végzősökként vonulhattunk be a suliba. Jó érzés volt, nem tagadom, de az a sok teher, ami minket 12.-eseket nyom! Ott a táncóra, a próbák, a ruhák beszerzése és a továbbtanulás. Ezek olyan dolgok, amiket az ember elég nehezen old meg.
A mai napon hivatalosan is elkezdtük a gyakorlást a szallagavatóra. Mivel a tánctanár hóbortja a "magas a magassal táncol" kategória, ezért én Rikert kaptam! *.* Nem is tudtam, hogy egyforma magasak vagyunk, de jobb, hogy velem táncol, mintha Becky-vel. Amióta elkezdődött a suli, folyamatosan rajta lóg, és el akarja csábítani Rikert. Tudom, hogy Becky-vel SOHA nem csalna meg, mert nem vagyunk egy szinten Rikenél. Én magasabban vagyok, mint Becky. :)

~~~Délután~~~

Mivel már csak 2 nap van a szallagavatóig, be kell szereznem a ruhámat valahol. Rikerrel nem akartam menni, nehogy meglássa, mert azt akarom, hogy eldobja az agyát, amikor meglát. Ígyhát Rydellel mentem, mert ő meg babaruhákat akart venni. :3
 Felszedtem Delly-t a ház előtt, és már indultunk is.
Az egyik ruha
...
Amikor odaértünk, teljesen meghaltam...:3 Szó szerint! :D Először egy kölcsönzőbe mentünk, mert az kicsit fontosabb volt, mint a babaruhák.
Itt az én színes ruhám
Az ezerféle ruha közül alig tudtam választani. Legalább hatot bevittem a próbafülkébe, de ott szomorúan konstatáltam, hogy az egyik nagy, a másik szűk, a harmadik pedig nem áll rajtam olyan jól, mint amennyire hittem. :( Így már csak 2 ruha maradt. Ráadásul még egy színes ruhát is kellett választani, de hogy ne legyen az osztály hatszáz féle színű ruhában, a tanár a kék ruhák mellett döntött.
Miután kivonultam mindenegyes darabban, hogy megmutassam Rydelnek, elmentünk babaruhákat venni.
...
Juj, nagyon cuki ruhákat vettünk! Mivel még nem tudjuk, hogy fiú vagy lány lesz a kis lurkó, ezért semleges színű ruhákat vettünk. Fehéret, szürkét stb. Az én egyik kedvencem a fehér body, amin két mackó ölelkezik. Olyan ari! :3

~~~Estefelé~~~

Miután Rydellel hazaértünk, addigra Riker összeállított egy pompás vacsorát 2 személyre...! A házban le voltak kapcsolva a villanyok, csak 2 gyertya égett az asztalon. Riker behozta a vacsorát, és letette az asztalra.
- Gyere! - hívott.
Leültem az asztalhoz, és éreztem, ahogy a pír elönti az arcomat. Szerencsére ez a gyertyafénynél aligha látszott.
- Ez gyönyörű! - mondtam meghatottan.
- Ez volt a célom! - nevet Rik, majd nekilát a vacsorának.
Én sem teszek másképp, ezért nekikezdek.
...
Miután befejeztük a vacsorát, segítettem elmosogatni, majd egy kicsit együtt voltunk.

A következő részben elérkezik a szalagavató, és a meglepetések folytatódnak! ;)

1 megjegyzés: