2014. október 25., szombat

•56. fejezet•

Az előző rész tartalmából:
Ross kopogtatott éjnek idején, és azt kérte Emily-től, hogy Rydel költözzön hozzájuk, ám főhősünk ezt nem teljesítheti. Az esküvő napja elérkezik, és minden jól megy, addig míg valaki bele nem rondít a szertartásba... 

~~~Az esküvőn~~~

Hogy ki volt az, aki belerondított a dolgokba? Hát persze hogy Selly! Ez a lány eszméletlen! Idejön és elront mindent!
- Mit keresel itt? - nézett rát Riker.
- Riki nem is tudtam, hogy ilyen gerléket is feleségül kérsz! - felelte Selly gúnnyal a hangjában.
Jaj, de szeretem az ilyen típusú embereket!
Senki sem tesz semmit, még a security-sek sem, akik a parton járőröznek!
Vagy mégis?
- Na mostmár elég lesz! - pattant fel a székéből Ross, azzal feljött az oltárhoz.
- Na, na! - emelte fel Selly a kezét védekezően.
- Takarodj! Érthető voltam?  - sziszegte Ross, és ökölbe szorította a kezét.
Ezzel Selly lelépett, én pedig megkönnyebbülten sóhajtottam. Aztán jeleztem a papnak, hogy folytathatjuk.

 ~~~A szertartás végén~~~

Szerencsére hamar vége lett a dolognak, és elkezdődhetett a buli. Gil B nyávogott, hogy vágjuk fel a tortát, de Stormie csitítgatta őt.
Megszólalt a kedvenc számom, ami nem más, mint "David Guetta ft Sam Martin - Lovers on the sun". Imádooom!
Riker felkért egy táncra, amit elfogadtam. Csak lassúztunk a parton, és közben egymásnak suttogtunk.
- Emily Lynch. Milyen csodálatos név! - mosolygott rám Rik.
- Nekem is tetszik!  - értettem egyet.
- Hová akarsz menni nászútra? - kérdezte.
- Veled bárhova! - vágtam rá. - Viszont Párizs vagy London lenne a legjobb! - álmodoztam.
- Akkor majd elmegyünk mindkettőre, jó? - nézett bele a szemembe.
Komolyan gondolja? Nincs arra pénzünk!
- És honnan lesz rá pénzünk? - kérdeztem mosolyogva.
- Még 10 koncertünk és egy túrnénk lesz. - vázolta fel a helyzetet.
- Rik, de én nem megyek a túrnéra. - jelentettem ki.
- Miért? - biggyesztette le a száját.
- Itthon kell maradnom. - mondtam fájdalmasan.
Riker nem akarta tovább firtatni a dolgot, úgyhogy még ringatóztunk kicsit.

~~~Az esküvő után~~~

Annyira jó volt a buli! Ettünk tortát, táncoltam az összes Lynch-csel, és Liliékkel is! Jól éreztem magam, és remélem, hogy máskor is lesz ilyen!
Már mindenki hazament, de mi Rikkel összeszedtük a szemetet.
- Menjünk haza! - nyöszörgött Rik fáradtan.
- Oké. - egyeztem bele.
Beszálltunk a kocsiba, és hazamentünk.

~~~Otthon~~~



Hulla fáradtan zuhantunk be az ágyba, és elaludtunk.

*évekkel később*

~~~Otthon~~~

3 hónapja, hogy elment. Riker és a többiek elmentek a világkörüli túrnéjukra. Mikor búcsúzunk,  csak ennyit mondott: "Ha kimész a kertbe, akkor gondolj rám!" Ezt azért mondta, mert mindig a kertben reggeliztem.
Már 29 vagyok, Rik pedig 31. Minden szülinapján adtam neki egy karkötőt, amin az állt "Ketten együtt". Legalább van már 7, de mindegyiket örömmel viseli.
Nem vagyok a régi, de félek. 2 dolog miatt is. Az első, hogy a srácoknak valami bajuk lesz. A második pedig, hogy elmaradt egy hónap menzesz... Tudom, ez mit jelet, de nem történhet semmi! Főleg nem addig, míg Rik nem jön haza! Nem lehetek terhes!

~~~Este~~~

Megmelegítettem egy kis lencselevest, és bekapcsoltam a Vivát. És mi ment benne? R5 Ask:Reply! Elkezdtem nézni, és nagyokat nevettem a twitteres felhasználóneveken! De volt egy kérdés, amire felkaptam a fejemet.
- Mikor és hol volt az első csókotok? - olvasta Ross a kérdést.
Rydelnek Szeptember 22, New York. Rockynak 15 évesen egy WC-ben. Rossnak a tengerparton 12 évesen,  Ellnek 16 éves korában. Rikernek pedig... már majdnem kimondta, amikor elment az áram.
- Bassza meg! - szitkozódtam.
Felkeltem a kanapéról, és a kamrába mentem zseblámpáért. Mikor ezzel megvoltam, kimentem az udvarra, ahol az a kis dobozka volt. Sajnos nem vagyok villanyszerelő, szóval nekem azok csak kábelek voltak...
- Bassza meg! - sziszegtem idegesen.
Nagyot sóhajtottam, és visszamentem a házba. Semmit se tehetek ez ellen, ráadásul a szomszédok sincsenek itthon...
Felmentem a hálószobába, és lefeküdtem.

~~~Hajnali kettőkor~~~

Felébredtem egy óriási zajra...

Mi lesz Emily-vel? És vajon tényleg terhes vagy valamit elnézett?  Kiderül a kövi részből! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése