2014. október 3., péntek

•50. fejezet•

Az előző rész tartalmából:
Emily elérte Lilit, ám nem várt meglepetés fogadta, méghozzá Lili új pasija, Josh. Rassal ugyan nem szakítottak, de a lány nem bírta ki pasi nélkül, ezért összejött az amerikaifocis sráccal. Már csak egy nap a szalagavatóig, de nem biztos, hogy Emily szerettei ott lesznek...

~~~Este~~~

Ajtót nyitottam, és Ratliff állt az ajtóban.
- Gyertek, gyertek! - üvöltött.
- Mi van itt?! - rohant le idegesen Riker a lépcsőn.
- Csak gyertek! - kiabált Ell, és kirángatott minket az utcára.
Mit ne mondjak, mindjárt éjfél és a Lynch házba tartunk papucsban és pizsiben. Hmm...nem a leggyakoribb módja a látogatásnak, de vicces volt nézni Rikert, aki csak alsógatyában futott, mert nem alszik pizsiben. :)
Berontottunk a házba, és egyenesen Rydel szobájába mentünk. Szegény, kétségbeesetten ült a földön, mélyeket lélegzett és a hasát fogta.
- Mi történt vele? - kérdeztem.
- Nem tudom! - felelte idegesen Ratliff. - Amikor visszajöttem a fürdőből ez fogadott!
- Hívd a mentőket, barom! - kiáltott rá Rik.
Ratliff lement a nappaliba, és tárcsázott is. Leguggoltam Rydel mellé, és a szemébe néztem. Nagyon ki volt merülve, és a hasát eszméletlen fájlalta.
- A...ba...ba! - lihegett Delly.
...
Mire kiértek a mentősök, nagyjából csillapodtak Delly fájdalmai, de az orvosok szerint az estét a kórházban kell töltenie. Rikerrel mi nem kísértük el őket, viszont Ell beszállt a mentőautóba és elmentek a kórházba.
 Némán sétáltunk vissza a házba, hogy végre aludhassunk. Szegény Riker! Tisztára be volt parázva és azon imádkozott, hogy a gyereknek semmi baja ne legyen. Amikor beértünk a szobába, bedőltünk az ágyba, és elaludtunk.

~~~SZALAGAVATÓ NAPJA!!!!~~~

Az óra hangos csörömpölésére ébredtem, amit utálok! 6:30, ami azt jelenti, hogy suli van...-.-" Nagyon nincs kedvem menni, és nem csak azért, mert Becky pofáját kell néznem egész nap, amint próbálja lenyúlni Rikert, hanem mert Rydel miatt is aggódok. Mi van, ha a gyerekkel van a baj? Ha Delly-nek esett komoly baja? Nem szabad paráznod, Em! Nem szabad!
Tehát gyorsan megreggeliztünk és indulhattunk is a suliba. A szalagavató este lesz, addig meg nem bírom ki!
...
Este 18:00 van, és a Anne-al gyakorjuk az utolsó lépéseket. Keringőzni "Christina Perri - Thousand Years" című számára fogunk, amit imádok! ❤ A vendégeknek 19:00-ra kell itt lenniük, habár lehet, hogy Rydelt nem engedik ki... Jaj, nem tudom! Megőrjít, hogy semmire sem kapok választ IDŐBEN!
- Akkor szünet emberek! - tapsolt kettőt Anne.
Mindenki szétszéledt, én a büfébe mentem vizet venni, Riker pedig ott maradt a tornateremben.
...
Istenem, miért kínzol????? Már csak percek kérdése, és itt kellene lennie Stormie-éknak! De sehol senki! Hogy könnyítsek magamon, felhívtam Ross-t, hogy hol a francban vannak már.
- Hali! Hol a francban vagytok? - kérdeztem idegesen.
- Nyugi, Cica! - csitított Ross. - Mindjárt ott vagyunk, csak Rocky hatszáz évig variál a cipőivel.
- Hé, hé, hé! - állítottam meg. - Vegyél vissza! Neked Em! - mondtam, majd letettem.
Riker odasétált hozzám, és megölelt.
- Mit idegeskedsz? - kérdezte mosolyogva.
- Csak tudod...olyan szar ez az egész! Se anya, se Lili, se apa és se Hien! Senki sincs itt, akit szeretnék, hogy itt legyen! - feleltem bánatosan.
- De mi itt vagyunk egymásnak, nem? - nézett a szemembe.
- Persze! - bólintottam. - De ők nincsenek itt. - sóhajtottam.
- Lehet, hogy nem jönnek, de legalább az esküvőnkön ott lesznek. - nevetett Rik és megcsókolt.
Abban a pillanatban valaki a szememre tette a kezét, és megszólalt.
- Na, ki vagyoook? - kérdezte egy lány hang.
- Rydel! - fordultam meg, és megöleltem. - Kiengedtek? - kérdeztem boldogan.
- Aha! - bólogatott. - De gyere, mert még fel kell venned a ruhádat! - ragadta meg a karomat Rydel és behúzott a lány öltözőbe.
Ott kezdetét vette a sminkelés/szépítkezés/öltözködés. Rydel tudja, hogy hogyan kell jól sminkelni és ezt a fantasztikus képességét most is megmutatta! A zombi fejemből értelmes és szép arcot formált, amiért jár a piros pont! ;) Már csak a ruha maradt. Felvettem, és a tükörben végig mértem magam.
- Milyen szép vagy! - jegyezte meg Delly.
- Neked köszönhetően! - néztem rá, és megöleltem.
- Szaladj, a fiúk már bent vannak a teremben! - sürgetett Rydel, és én már futottam is.
A srácok már a helyükön álltak, és várták a zenét. A nézőtér tömve volt, és az egyik sarokban megpillantottam a Lynch családot is. Mark is jelen volt, pedig nem szeret Delly-vel egy térségben lenni. A zene elkezdődött, és mi (lányok) bevonultunk a terembe.
Megálltam Riker előtt, aki annyira meglepődött a szépségemtől, hogy nem bírt megmoccanni. Intettem a fejemmmel, hogy gyerünk, mire végre elindult, és elkezdhettük a táncot.
...
Miután befejeztük életem legszebb keringőjét, elkezdődött a buli. A két DJ a színpadon "alkotott", mi pedig táncoltunk. Rydel lejött, hogy lefotózzon minket, ami jól sikerült! Örök hála érte! Ki akartam menni, hogy igyak, amikor megpillantottam az ajtóban anyuékat!!!!!!
Odarohantam hozzájuk, ügyelve, hogy a tűsarkúm egybe maradjon, majd a nakukba borultam.
- De jó, hogy végre itt vagytok! - öleltem meg őket.
- Hát a keringőröl lemaradtunk, de majd otthon megnézzük. - legyintett apa mosolyogva.
- Mert, hoztunk még valakiket... - tette hozzá anya.
Az ajtón Lili és Hien (!!!!!!!) jött be.
- Hé, csajszi! - köszöntött Hien, majd szorosan megölelt.
- Láááányooooook! - sikongattam, de a hangos zenétől nem is hallatszott. - Annyira jó, hogy el tudtatok jönni! - mondtam nevetve.
- Irány táncolni! - kiáltotta el magát Lili, és már szaladt is.
Hiennel követtük a példáját, és mi is bevonultunk a tömegbe.
...
Amikor a zene elhallgatott, kiültünk inni egy kicsit, és Lili magyarázni kezdett valami rajzcsoportról, ami a Facebookon van.
- Mindjárt jövök, oké? - állt fel Lili.
Bólintottunk, de nem akartuk egyedül hagyni, ezért elkísértük. Rosshoz indult, ám amikor odaértünk megdermedt. Ross ugyanis a táncparnerével CSÓKOLÓZOTT!!!!
- Lili! - böktem oldalba.
Hiába, nem moccant. Kezdtem aggódni, amikor Ross magához tért, és észrevett minket.
- Helló! - intett nekünk. - Lili, de jó, hogy itt vagy! - lépett hozzá és megfogta a kezét.
- Te barom! - kiabált Lil, és arcon vágta Rosst.
Mondjuk megérdemelte, mert Lili csak azért szakított Josh-sal, mielőtt elutazott, hogy újra Rossal lehessen! Ehez képest meg smárolgatja a csajokat!
Lili sarkon fordult, majd eltűnt a tömegben. Ross utána, és persze mi is.
- Lili, várj! - kiáltott utána Ross, és megfogta a karját.
Lil megfordult, és könnyes szemekkel nézett Rossra.
- Mi van? - kérdezte szomorúan.
- Megmagyarázom! - kiáltott Ross.
- Hagyj békén! - ordított Lili, és kiszabadult Ross kezei közül, majd elfutott.
Ross az ellenkező irányba, és fel a színpadra. Ott ült mindegyik Lynch. Ross beleszólt a mikrofonba.
- Ezt a dalt Lili Hendersonnak szeretném elénekelni, mert szeretem. - mondta kedvesen, és belekezdtek egy nagyon ismert, de lassú számba.
Amikor a dalt befejezték, mindenki tapsviharban tört ki. Néhányaknak még a könny is kicsordult, Lili viszont nem állt meg. Csak akkor, amikor Ross az utolsó sorokat énekelte. Megfordult, és elmosolyodott. Hiába haragudott Rossra, a dalt amit neki adott elő tökéletes volt!
Riker és a többiek lejöttek a színpadról, akkor Lili Ross nyakába ugrott.
- Amit éneketél, az úgy is van? - kérdezte Lili.
- Igen. - bólintott Ross, és megcsókolta Lilit.
Ezzel pedig a "Rili" hivatalosan is együtt vannak.
Míg mi azon ügyeskedtünk, hogy Ross és Lili kibéküljenek, Hiennel nem is foglalkoztunk. Viszont azt hiszem, ez volt a legjobb dolog, ugyanis...

Mit is tartogat még ez a sztori a továbbiakban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése