2014. október 6., hétfő

•51. fejezet•

Az előző rész tartalmából:
Elérkezett a szalagavató napja, de Emily egyáltalán nem tűnt boldognak. Rydelt kórházba kellett vinni, ráadásul egyik rokona sincs jelen az eseményen vagy mégis?

~~~Szalagavató~~~

Ross és Lili közt rendeződtek a dolgok, de addig senki sem foglalkozott Hiennel. Viszont amikor odafordultam, hogy megkeressem a barátnőmet! Éppen csókban forrtak össze Rocky-val! ❤ Nem akartam feltünően nézni őket, ezért próbáltam Rikerre figyelni, aki folyamatosan magyarázott.
- Hallod? - kérdezte, ezzel kizökkentve a gondolkodásomból.
- Bocs. - néztem rá. - Nem hallottam.
- Min gondolkozol? - kérdezte mosolyogva, és kezét a derekam köré fonta.
- Csak ránéztem Hienre. - legyintettem.
- És?
- Úgylátszik Rocky-val ismét együtt vannak. - feleltem halvány mosollyal, és a tekintetemet a még mindig egymást ölelgető párra szegeztem.
- Végre! - sóhajtott Rik.
Elnevettem magam, és odamentem Rydelhez.

~~~Reggel~~~

Hú, tegnap este széttáncoltuk az agyunkat! Ráadásul egyszer felcsendült valamelyik Back Street Boys szám is, úgyhogy Riker örülhet. Hien és Lili még maradtak a srácokkal, ezért biztos, hogy az éjszakát a Lynch házban töltik... Anya és apa hazakísértek minket, majd a vendégszobában aludtak.
 Boldogan ébredtem, két okból is. Az egyik, hogy Riker a lehető legédesebben szuszogott mellettem, a másik pedig az, hogy anya és apa csak holnap mennek haza Liliékkel. Minden percek ki kell élveznem a szüleimmel, és a csajokkal!
Óvatosan kimásztam az ágyból, és leosontam a lépcsőn. Elkészítettem a szokásos kávét, majd töprengeni kezdtem. Nemsokára itt a November, ami azt jelenti, hogy lassan Riker 20 éves lesz. Halványlila fogalmam sincs, hogy mit vegyek neki vagy, hogy milyen legyen a buli. Tudom, nem szokás 20 évesen szülinapi party-kat rendezni, de Ő most más. Gondolom Delly is szívesen segít megrendezni, akkor mi kell még? Nem mellesleg őszi szünet, meg a további dolgok. Rydel gyermeket szül, Ratliff apa lesz. Ez olyan ari, nem? Így gondolkoztam, amikor valaki hangos csörömpöléssel rontott le a lépcsőn, ezzel kizökkentve ismét a gondolataimból.
- Apa! - fordultam hátra, és amolyan "halkabban!" pillantást vetettem rá. - A többiek még alszanak!
- Tudom! - suttogott apu, és a hűtőhöz lépett. - Van mépale? - kérdezte. (Aki nem emlékezne rá, az lapozzon vissza a 2-3-4 fejezethez!)
- Hogy a francba lenne? - kérdeztem.
- Kár. - sóhajtott. - Pedig olyan jól esne most... - folytatta, majd bociszemekkel nézett rám.
- Nem csinálok! - jelentettem ki határozottan. Apu nem tágított, tovább nézett a bociszemeivel. - Majd anyu csinál! - zártam le a "beszélgetést", és visszamentem a hálószobába.
- Jó reggelt kedvesem! - mosolyodott el.
- Szia! - másztam be mellé az ágyba, majd adtam egy csókot.
- Ki van még fent? - kérdezte.
- Apu. Nem hallottad a csörömpölést? - néztem rá csodálkozva.
- Emily, ismersz. Úgy alszok, mint akit fejbe vágtak! - nevetett.
- Van ebben valami! - mondtam fülig érő szájjal, és a mellkasára hajtottam a fejem.
Pihentünk még egy kicsit, majd kilenc óra felé lementünk a nappaliba, ahol anyuék TV-t néztek.
- Helló mother and father! - trappoltam le a lépcsőn boldogan.
- Emily, drágám! - állt fel anya a kanapéról. - Liliék hol vannak? - kérdezte aggódó tekintettel.
- Nyugi! A szomszédban vannak. - feleltem egyszerűen.
- Akkor mire várunk még? - csapta össze anya a kezét, és már indult is ki az ajtón.
- RIKER! - ordítottam fel az emeletre.
- Jövök! - hallatszott a válasz.
Anyuék már biztos a Lynch ház kanapéján csücsülnek, mi pedig itt szarakszunk! Megvártam míg Riker lejön, addig meg a telefonomat nyomkodtam. 2 perc elteltével a szőke hercegem letrappolt a lépcsőn, és a derekamat átkarolva indulhattunk el.

~~~A Lynch házban~~~

Mikor beléptünk a nappaliba, teljesen ledöbbentünk. Stormie és Mark sehol, Rocky és Hien az udvaron fogócskáztak (?), Ross és Lili pedig az emeleten játszottak. Ez eddig normális, csakhogy a ház többi része totál káosz volt, azon kívül pedig anyuék is felszívódtak.
- Mi a franc van itt? - nézett körbe Riker sokkoltan.
Megrántottam a vállamat, majd felfedező útra indultunk, hogy mégis mi történt itt. A szülők szobájában semmi, Rydel szobájában rend van. Ők viszont nincsenek itthon. Ross szobája csupa majonéz lett (?), amit aztán fogalmam sincs, hogy hogy került a falra. Rocky szobájába már be se mertem nézni, mert gondolom az övé se volt jobb állapotban.
- Én kinyírom ezeket! - szorította ökölbe Rik idegesen a kezét, azzal letrappolt a lépcsőn, ki az udvarra.
Követtem, majd mikor sikerült utolérnem, megragadtam a karját, nehogy valami olyat tegyen, amit később megbán.
- SRÁCOOOOOOOOK! - kiabáltam a díszpintyekre.
Mindegyik azonnal ledermedt, habár nem csodálom, hiszen nem szoktam üvöltözni, ha nem muszáj. Nem mellesleg Riker is gülüszemekkel meredt rám, mert ordítani még ő se hallott.
- Mit csináltatok? - kérdezte Riker.
- Semmit, amiről tudnod kéne! - vetette oda Ross.
- Állj le, öcsi! - utasította Rik. - Rocky? Hien? - nézett az említettekre.
- Mi csak szórakoztunk egy picit. - kuncogott Hien.
- Picit? - kérdeztem vissza. - Benéztél már Rocky szobájába? És anyuék meg hol a francba kódorognak?! - motyogtam idegesen.
- Lehet, hogy ti már nem buliztok az ágyban, ha értitek, de mi igen! És a majonéz és a ketchup erre kellett! - kelt ki magából Ross.
Hogy mi van?! Ha jól értem, akkor azért majonézes a fal, mert...Na jó, ne menjünk bele! Szegény Riker is csak a homlokát fogta, nehogy elordítsa magát, de elég nehezen ment. Lili csak csendben álldogált Ross mellett, akinek a kisebb kiakadása után kezdtek csak visszahúzódni a nyakán kidagadó erek.
- Kit érdekel a szexuális viszonyotok? - kiabált Riker. - A ház, akár egy disznóól, ráadásul Emily szüleinek nyoma veszett! - vázolta fel a helyzetet idegesen.
- Csináljunk rendet, oké? - ajánlottam fel.
- Nekem nyolc! - legyintett Rocky.
A többieket is sikerült rávennünk a rendrakásra. Kemény másfél óra kellett ahoz, hogy a ház rendezett állapotban legyen. Egyszer kellett Lilit kiszedni a medencéből, mert Rocky meglökte Hient, ö meg Lilit, aki a medencénél mosott fel...Szóval értitek.

~~~Este~~~

Amíg este nem lett, addig ott maradtunk, és megnéztünk egy filmet. 4-2-re nyert a bérgyilkos a szomszédom! című film, amit nagyon szeretek! A felénél Hien elaludt, ezért Rocky óvatosan felvitte a szobájába és lefektette, majd visszajött.
- Elaludt a szépségem! - dobta le magát Rocky mosolyogva.
Épp annál a résznél jártunk, amikor Oz (Mattew Perry) rájött, hogy Tulipán Jimmy (Bruce Willis) a szomszédja, amikor csengettek.
- Kinyitom! - állt fel Ross, majd az ajtóhoz rohant.
Az ajtóban viszont...

A kövi részben kiderül, hogy ki áll az ajtóban valamint egy picit előreugrunk...

3 megjegyzés: