2014. október 14., kedd

•53. fejezet•

Az előző rész tartalmából:
A szalagavatónak vége, de Emily nem foglalkozik a továbbtanulással. 9 hónap telt el azóta, és Liliék visszamennek Lovasra, csakhogy egy ordítás minden tönkretesz...

~~~A Lynch házban~~~

- RATLIFF! - hallottuk meg Rydel hangját az emeletről.
Gyorsan mindenki fel Rydel szobájába, ahol szegény a földön feküdt, és mélyeket lélegzett.
- Delly! - guggolt le mellé Stormie. - Mi baj?
- A...ba...ba! - zihált.
- A babával van valami? - kérdezte nyugodtan Stormie.
Eközben Ratliff is megérkezett, és amikor Rydelt megpillantotta, azonnal odaült mellé.
- Hívjátok a mentőt! - kiáltotta.
Rocky felébredt a bambulásból és rohant le a telefonért.
- 2 perc és itt vannak! - ordított fel az emeletre.
Rydel egy aprót bólintott, majd mélyeket lélegezve mondta a szavakat.
- Szerintem...a...baba...meg...a...kar...jönni! - mosolygott.
- What a hell?! - kiáltott fel Ratliff.
- Apa leszel! - nevetett Delly.

~~~A kórházban~~~

A mentősök kiértek és elvitték Rydelt a kórházba. Mi is kocsiba szálltunk, és a mentőautót követve elmentünk a kórházba. Mindenki feszült volt, hiszen a babával gond van. Mondjuk én örülök, hogy keresztanya lehetek, és annak is, hogy Rik meg a többiek nagybácsik. Elkezd gyarapodni a Lynch-Ratliff család! Végre!
- Minden rendben van? - kérdeztem Stormie-tól, aki gondterhelt arccal nézett maga elé.
- Persze. - fordult felém, és megeresztett egy halvány mosolyt.
Bólintottam, és Liliékhez mentem.
- Nekünk indulnunk kell... - nézett rám Hien.
- Akkor elkísérünk titeket! - jelentettem ki azonnal.
- Hagyd csak. - simította meg a karom Lili. - Itt nagyobb szükség van rátok! - mosolyodott el, majd megölelt.
- Hiányozni fogtok! - suttogtam, és nem engedtem el Lilit.
- Légy jó! - engedett el a barátnőm.
Hienhez fordultam.
- Köszi. - nézett a szemembe.
- Mit?
- Mindent. Azt, hogy támogattál és hogy újra Rocky-val lehetek. - mosolygott, majd Rocky-ra pillantott.
- Szeretlek! - öleltem meg, majd elhúzódtam.
- Az esküvőre aztán meghívni! - nevetett keserűen, és hogy ne sírja el magát felkapta a bőröndjét és elmentek a fiúktól búcsúzni (megint).
Szomorúan néztem utánuk, de Riker félbeszakított.
- Ne szomorkodj! Nem jó így látni! - nézett rám szomorkásan.
- De megint elmennek és nem látom őket! - suttogtam.
- Tudom. - nézett a szemembe, majd magához húzott és megcsókolt.
Csókunkat egy ajtócsapkodás zavarta meg, és odakaptuk a fejünket.
- Srácok, megszületett! - rontott ki Ratliff az ajtón. - Gyertek be!
Bementünk a szülőszobába, ahol Rydel pihent az ágyon. Kezében egy kis pólya, amiben nyöszörgött valaki..
- Srácok, köszöntsétek Suzan Mary Ratliffet! - nézett ránk Delly mosolyogva.
Uramisten! Suzan Mary Ratliff! *.*
A lehető legédesebben szuszogott Delly karjaiban, ami igazán aranyos volt! Stormie a boldogságtól örömkönnyeket hullajtott, a Lynch tesók pedig nagy mosollyal figyelték Mary-t. Milyen tündéri, de tiszta anyja!
- A Suzant vagy a Mary-t fogja használni? - kérdezte Ross.
- Mary. - felelték Ratliffék egyszerre.
- Akkor üdv itt, kicsi Mary. - suttogott neki Ross, és megpuszilta a fejét.
Szerencsére nem ébredt fel, úgyhogy az orvosok visszavitték az újszülöttekhez. Rydel megkönnyebbülten feküdt a fehér kórházi ágyban, és nem vágyott másra csak pihenésre.
- Liliék elmentek, de azt mondták ha legközelebb jönnek, megnézik Mary-t...- szólaltam meg hirtelen.
- Kár, hogy nem tudtam tőlük elbúcsúzni! - biggyesztette le a száját Rydel.
- Még találkozunk! Vagyis remélem...

~~~Otthon~~~

Miután még beszélgettünk Rydellel egy kicsit, hazamentünk, mert már lassan 22:00 óra van. Viszont én cseppet sem vagyok álmos...
 A házban gyorsan elkészültünk lefekvéshez, és amikor behuppantam az ágyba, azt hittem elalszok.
- Jó ez az ágy! - sóhajtottam.
- Szerintem is! - vette elő Rik a perverz mosolyát.
- Neee! - csaptam vállba, majd megöleltem.
- Tudod, alig várom, hogy elérkezzen az esküvő. - szólalt meg Riker.
- Én is! - mondtam, és a fejemet a vállába fúrtam.
Ásítottam egyet, majd lekapcsoltuk a villanyt és elaludtunk.

~~~Reggel~~~

Hangos telefoncsörgés. Ez az a zavaró tényező az életemben, ami nem hagyja, hogy nyugodtan aludjak. Nos, igen. A koránkelés korántsem az én reszortom, főleg nem Szombaton.
Félálomban kikerestem az éjeliszekrényről a mobilomat, amiben Demi Lovato üvöltötte a "Made In USA"-t. A képernyőn Delly mosolygós képe jelent meg, amint folyamatosan hívogat.
- Jó reggelt! - szóltam bele álmosan a telefonba.
- Szia! - köszönt. - Képzeld, ma megengedték, hogy Ell sétálgathasson Mary-vel! - újságolta izgatottan.
Nos ez fantasztikus hír, de ezért keltett fel???!!! Nem ért volna rá, mondjuk délután?! Oké, nem vitatkozok.
- Tényleg? Ez fantasztikus! - tettettem örömöt.
- Na, megyek, mert etetés van! - sóhajtott, majd letette a telefont.
Szóval ismét egy korai reggel. Fantasztikus...
...
11 óra felé valami kimozdulást akartam tervezni, de Rik megelőzött.
- Figyi, mi lenne, ha elmennénk az unokatesómhoz, Lorihoz? - kérdezte. - Úgyis el kell neki is mondani a jó hírt.
- Felőlem mehetünk. - rántottam meg a vállam.
- Meg Gusékhoz is... - tette hozzá.
- Yeah! - ugráltam izgatottan.

~~~Loriéknál~~~

Lori Crow azon emberek közé tartozik, akiket első látásra totál szimpinek tart az ember, de utána pedig egy szemétládának. Így esett meg ez velem is, amint beléptem a szép kis kertesházuk kapuján. Szép ház, nem mondom, de amikor az a csaj lejött a lépcsőn! Ismertetem.
Rikerrel dél körül el is indultunk egy-két várossal arrébb, hogy meglátogassuk Loriékat. Totál izgatott voltam, hogy megimerhetem Rik rokonait, ezért igyekeztem jó benyomást kelteni. Natúr smink, totál egyszerű ruha. Beszálltunk az autóba, és elindultunk.
Itt egy kép Loriról ;)
Amikor odaértünk, csengettünk és az ajtóban egy 40 év körüli nő jelent meg.
- Lisa! - mosolygott Riker, amint megpillantotta a hölgyet. - Beengedsz minket?
- Persze! - nyitotta ki a vaskaput a hölgy. - Ki ez a kislány? - kérdezte nagymamás stílusban.
- Ő itt Emily Storm, a barátnőm. - mutatott be.
Egy kis grimaszt vágtam, amitől úgy éreztem, hogy elvágtam Lisánál magam.
- Én Lisa vagyok, Riker nagynénje. - fogott velem kezet.
Vadul bólogattam, és végre bementünk a házba.
- Rikeeeeer! - rohant le a lépcsőn egy csaj.
Fekete (vagy barna) haja volt, amit feldobott a hajában lévő pöttyös hajpánt. Arca csupa derű volt, amint meglátta Rikert. Egy szép ruha volt rajta, melyeket kövek és flitterek díszítettek. Biztos tök kedves - gondoltam akkor.
- Lori, szia! - mosolygott rá Riker, majd megölelte.
Boldog ölelkezésüket Én szakítottam meg.
- Ki ez a lány? - kérdezte lesajnálóan.
- Emily, a barátnőm és lassan a...- itt befejezte, majd rám pillantott, hogy mondjam én.
-...Ja! - ébredtem fel a bambulásból. - A felesége. - motyogtam.
Lori ezt egy "pfff"-el díjazta, de Rik nem vett észre semmit. Jellemző, a családtagokat tök cukiknak meg kedveseknek hisszük, és az sem zavarja őket, hogy éppen fikázzák a csaját...
- Gyertek be a nappaliba! - jelent meg Lisa az ajtóban.
Riker megfogta a kezemet, és elvezetett a nappaliba. Igazából már elmondtam, hogy a felesége leszek, de akkor miért is vagyunk itt?
- Akkor, miért jöttetek? - kérdezte Lori türelmetlenül.
Mintha olvasna a gondolataimban! Nahát lehet, hogy ez a csaj csak kívülről néz ki plázacicának?
- Azért, hogy meghívjunk titeket az esküvőnkre! - mosolygott Riker.
- Hát ez csodás! - ugrált Lisa.
Amíg a "big family" örült, én rápillantottam a képekre. Kicsi Lori, nagy Lori...szóval egyke.
- Gyertek, meséljetek el mindent! - kérte Rob, Lori apja.
Lisa kiment a konyhába üdítőért, majd 2 perc múlva boldogan nyomta a kezembe az italomat.
- Hát a történet Ross megbetegedésénél kezdődött...- kezdte Riker, majd levetítette nekik az egész sztorit.
- Hát ez romantikus! - ábrándozott Lisa.
Belekortyoltam az italomba, majd egy kérdésnél visszaköptem a pohárba.
- És a heti szex? - faggatózott Lori (!!!).
- Már elnézést, de - töröltem meg a számat. - ezt nem szeretném megvitatni! - mondtam határozottan.

~~~A kocsiban~~~

- Miért kellett ezt? - kérdezte Riker, amikor beült az autóba.
A boldog Crow család a ház előtt állt és integettek, mint a fabábuk. Gondolom, amint elmegyünk lehervad a fejükről a mosoly, és ismét visszatérnek bunkó életükbe...
- Mit miért kellett? - kérdeztem vissza értetlenül.
- Loriék tök odavoltak az esküvőnk hallatán...- motyogta.
- Ne haragudj, de nem értek veled egyet! - mondtam határozottan. - Az unokatesód szemmel láthatólag utál, és a családja csak arra kíváncsi, hogy megvan-e az egy heti szex! - csattantam fel.
Rik mélyet sóhajtott, majd jobbnak látta, ha befogja. Éppen Gusékhoz tartunk, és az ablakon kinézve csodáltam a fából készült házakat. Csodaszép egytől egyig!
- Miért álltunk meg? - kérdeztem.
- Mert...

A következő részben kiderül, hogy Rik hová viszi Emily-t és hogy milyen lesz a találkozás Gussal és a többiekkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése