2014. október 27., hétfő

•58. fejezet•

Az előző rész tartalmából:
Egy ismeretlen férfi tör be éjnek idején, de Em fejbe vágja. Azzal kivonszolja az utcára. Másnap főhősünk elmegy a nőgyógyászhoz, ahol megállapítják, hogy terhes. Az örömhírt Rikerrel is megosztja, aki haza akar jönni...

~~~Otthon~~~

Mit mondjak neki? Azt szeretném ha itt lenne, de sok rajongónak fájdalmat okozna, ha a túrnét törölnék.
- Mackó, figyi! - sóhajtottam. - Ne gyere, jól vagyok. - kértem.
- De nem akarom, hogy bajod essen! - mondta.
- Nem lesz semmi baj! Én vagyok Emily Lynch, mi bajom lenne? - kérdeztem nevetve.
Erre Rik is elnevette magát, majd elbúcsúztunk.
Hurrá,  ismét egy uncsi nap. Mit csináljak? Felhívom Lilit!
Leültem a gép elé, és megnyitottam a Skype-ot.
- Szia! - integettem a kamerába.
- Mizu, Em? - kérdezte Lili mosolyogva.
- Képzeld, terhes vagyok! - mondtam boldogan.
Ezt a kijelentést negyed órás sikoltozás/nevetés váltotta fel.

~~~Este~~~

Tiszta szar! Liliék tök jól elvannak, én meg itthon gubbasztok egyedül. Bulizni nem mehetek, itthon meg filmet nézni uncsi. Így inkább fogtam magam, és lefeküdtem.

*hónapokkal később*

~~~Otthon~~~

Már 1 hónapja, hogy Rikerék hazajöttek. Jól érezték magukat, és hozott nekem a szerelmem egy nyakláncot, amin az állt "Lynch". Csodálatos ajándék! A pici jól van, már csak hetek kérdése és megszületik. Mary már 2 éves, és tünemény! Rengeteget beszél, és ő is várja a babát. Még most is sokat sír, de majd kinövi. Rossból kész férfi lett, azt várja, hogy Lili visszajöjjön.
Most nagy buli van nálunk 2 okból is. Az első, hogy Mary névnapja van, a másik pedig, hogy babaváró buli.
- Emily, segítek! - futott mellém Rydel.
Éppen egy nagy tányért cipeltem a nappaliba.
- Megérkezett a királylány! - állt fel a kanapéról Rocky.
Mosolyogva biccentettem felé, majd letettem a tálcát az asztalra. Mindenki levett egy poharat, és beszélgetni kezdtünk.
- És fiú vagy lány lesz a baba? - kérdezte Ell mosolyogva.
- Tényleg, ezt nem is mondtad! - fordult felém Riker.
- Sajnos, még nem tudjuk...- feleltem szomorúan.
Nem akarom elmondani a baba nemét, mert azt akarom, hogy meglepetés legyen. A szülészeten pedig péntekre vagyok kiírva, úgyhogy minden oké.
- Apa, majd megsimogathatom Emily néni babáját? - kérdezte Mary Ratliff-től.
- Ha megengedi, akkor igen. - felelte Ell, és Mary-t az ölébe ültette.
Mosolyogva néztem a boldog apukát és a kislányát. Milyen jó lesz, ha Rik is így ül majd a gyerekünkkel.

~~~Este~~~

Mikor a vendégek elmentek, mosolyogva néztem Rikerre.
- Mi az? - kérdezte ártatlan fejjel.
- Csak csodálom a boldog apát! - mondtam, és a kezemet a nyaka köré fontam.
- Remélem az leszek...- sóhajtott, majd megcsókolt.
Bekapcsoltam a tv-t és megnéztem a Jóbarátokat.
...
Mikor vége volt, Riker megcsinálta a vacsit (rántott hús és sültkrumpli).
- Finom! - mondtam, amikor beleharaptam a husiba.
...
Az evés után felmentünk a hálószobába és lefeküdtünk.

~~~Reggel~~~

Csodás reggel, mondhatom!
Hajnalban a baba rugdalózott, de nagyon, akkor felkeltem. Utána felkeltem, mert WC-zni kellett, aztán meg nem tudtam visszaaludni! Ez lehetett 6 óra, majd mikor rászántam magam, hogy főzzek, ismét előjött a hányinger! Elmentem   mosdóba, és előbújt a kisróka...
Pihentem egy kicsit, majd fél hét felé elaludtam a nappaliban.
...
- Jó reggelt! - nézett rám Riker, amikor kinyitottam a szemem. - Hogy kerültél ide?
Ásítottam egyet, és felkeltem.
- Elég szar reggelem volt... - mondtam álmosan, és kimentem a konyhába.
Nem kérdezett többet, úgyhogy csendben voltunk.
...
Dél körül óriási fájdalmat éreztem a hasamban, és lepillantottam. Bassza meg! Elfolyt a magzatvizem!
- RIKEEEEER!! - ordítottam kétségbeesetten.

Mi lesz Emily-vel? Riker segít neki? És a baba?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése