2014. október 31., péntek

Befejező rész avagy a keletkezés

Mindenki tudja, hogy milyen, amikor egy tikkasztó nyáron a mamánál vagy, és nincs se net, se normális műsorok. Ráadásul a kívánság kosárra relaxál a nagyi... Ilyenkor ötlött a fejembe az a pompás gondolat, hogy írok egy sztorit.
Rengeteg sztorit olvastam már, de egyikben sem találkoztam azzal, amivel akartam. Egy tökéletes "Love Story". Ez az, amit nem lehet egykönnyen összehozni. Van aki úgy írja, hogy az első nap összejönnek, és van aki úgy kezdi, hogy rögtön az ágyban vannak... De olvastam olyat is, amiben hosszas kínlódás után lett csak boldog a főhős.
Az írásstílus mindenkinél más. Én például nem tudnék nem tudom hány részt jelen időben végig írni.
Visszatérve, akkor leírtam egy Word dokumentumba az első részt. Aztán legalább az ötödikig, majd már csak a Blogspotba írtam.
Az elején azt hittem, hogy nem tetszik senkinek, de mikor megláttam az első pozitív komit, elöntött a boldogság! Szerencsére Gréta (*G*) és a többiek támogattak, úgyhogy boldogan folytattam az írást.
Eleinte egy Rocky-s blognak terveztem, de később átváltott Rikeresbe.

A következő blogot nem Rikeresre szeretném, de Facebookon csinálok egy szavazást, hogy kivel legyen. A cím már megvan, de egyenlőre nem mondom meg ;)

Ez egy csodás kezdés szerintem a blogolás felé, és remélem, hogy a többi történeteimet is szívesen olvassátok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése