2014. október 19., vasárnap

54. fejezet

Az előző rész tartalmából:
Riker annyira boldog az esküvő miatt, hogy elmennek az unokatesóihoz közölni a jó hírt. Em nem repes a gondolattól, hogy elmenjenek, de Rik meggyőzi. Loriéknál viszont egyre rosszabb minden...

~~~A kocsiban~~~

- Mit keresünk itt? - kérdeztem.
- Gyere, és megmutatom! - mosolyodott el Riker.
Sóhajtottam egy nagyot, és kiszálltam az autóból. Az idő napos volt, és szerencsére meleg. Egy raktárépület előtt álltunk meg, de pontosan én se tudtam, hogy mit keresünk itt.
- Nos? - tettem csípőre a kezem.
- Gus, Beauty! - kiáltotta el magát Rik.
Nos, szerintem itt egy picit lesokkolódtam, ugyanis 2 kis szöszi gyerek szaladt felénk.
- Rikeeer! - ölelte meg a kislány az említett személyt.
- Beauty! - kiáltott Rik. - Jó kislány voltál? - emelte fel mosolyogva Beauty-t.
- Ahaaaaa! - bólogatott a lány.
Képzeljetek el egy oltári cuki kislányt, szőkésbarna hajjal és cuki fodros szoknyában. Nos, ő Beauty.
Ez a kép kissé homályos, de Beauty és a tesói is rajta vannak ;)
- Te meg ki vagy? - nézett rám egy kisfiú.
Nem lehetett több 8 évesnél, de nagyon cuki volt!
- Én Emily vagyok. - feleltem mosolyogva.
Riker letette Beauty-t, és odalépett hozzánk.
- Gus, szia! - emelte fel a fiút is, és megforgatta a levegőben.
Nagyon aranyosak voltak mind a ketten! Gus azért, mert oltári cukin nevetett, Riker pedig azért, mert még soha nem láttam így játszani gyerekekkel. ❤
- Megyünk? - kérdezte Beauty.
- Igen. - bólintott Riker és elindultunk a kocsihoz.
Beültünk, és elindultunk. Út közben Beauty sokat magyarázott, hogy milyen a suli meg azt is többször megkérdezte, hogy hol van Rydel.
- Beauty, majd estefelé lehet, hogy a többiek is eljönnek, de addig sajnos nem. - mondta Riker szigorúan.
- Jajj! - kiáltott a szöszi kiscsaj.
- Emily, és te vagy Riker barátnője? - kérdezte Gus némi hallgatás után.
- Igen. - mondtam mosolyogva.

~~~Az unokatesóknál~~~

Amikor az autó megállt, egy gyönyörű fából épült házzal találtam szembe magam. Az egészet vörös fagerendák alkották, és alul volt egy vilábosabb fából készült ajtó. Igazán otthonos volt, a kertben rengetek játék és egy homokozó. Megfelelő egy nagy családi háznak!
- Itt is vagyunk! - nézett rám Riker mosolyogva.
Megfogtam a kezét és bementünk a házba. Ismét gyerekek fogtak körbe. A két szülő nem volt otthon, de a többiek igen.
- Sziasztoook! - léptünk be a házba.
A szobákból lassan kezdtek kijönni a gyerekek.
- Emily szeretném neked bemutatni az unokatesómiat. Ők itt Boston, Gordy, Gator, Gil B és Beauty-ékat már ismered. - mutogatta végig a srácokat.
- Hali! - intettem egyet.
Motyogtak valami köszönésfélét, de különösebben nem foglalkoztak velem.
- Na, skacok! - tapsolt kettőt Rik. - Mondanunk kell valamit!
Mindenki helyet foglalt a nappaliban, és ott végre elmondhattuk, amiért jöttünk.
- Megkértem Emily kezét! - mondta boldogan.
- Uramisten, uramisten, uramisten! - ugrált Beauty boldogan. - És lehetek koszorúslány? - állt meg egy pillanatra.
- Persze! - mondtam mosolyogva.
Beauty boldogan a nyakamba ugrott, és addig suttogta a fülembe, hogy "köszi".

~~~Hazafelé~~~

Este nyolc volt, mire elindultunk hazafelé. Addig a neten keresgéltünk Beauty-val koszorúslány és esküvői ruhákat, de sajnos nem jártunk sikerrel. Rydelék sem jöttek, pedig megígérték. A többiek egész végig az udvaron voltak, mi pedig Rikerrel beszélgettünk.
- Jól éreztem magam! - szólaltam meg némi csend után.
- Annak csak örülök! - mosolyodott el Rik, és kezét a combomra tette.
Az utcalámpák fénye beragyogta még a legeldugodtabb utcákat is. Az autó halkan siklott a szinte üres úton, ami megnyugtatóan hatott rám.

~~~Otthon~~~

Még csak fél kilenc. Nem vagyok álmos, de Riker sem. Tudom, hogy mit akar, de ahoz semmi kedvem. Egy jó filmet akarok megnézni, a nappaliban összebújva Rikerrel.
- Nem nézünk filmet? - kérdeztem, mikor már 5 perce feküdtünk csendben az ágyban.
- Mit nézzünk? - kérdezte és felkelt.
- Első 50 randi? - kérdeztem.
- Jaj, nee! - nyávogott. - Nagyfiúk?
- Legyen. - adtam meg magam, és levittem a párnámat a nappaliba.
...
Popcornt is készítettem addig, amíg Rik a filmet készítette elő.
- Itt is a nasi! - ugráltam be a nappaliba.
- A film is oké. - mosolygott rám Riker.
Elhelyezkedtünk és a film elkezdődött. Már 20 perce ment a film, amikor csengettek...

A következő részben kiderül, hogy ki és miért csengetett valamint Rydellel is történik valami...

1 megjegyzés: